Neuloneuloneulo

tammikuuta 15, 2014

neuleet tammi

Joululomalla koitin ottaa rennosti. Ei niin kovaa stressiä salitreenistä, vaan tehdä välillä jotain muuta mukavaa, kuten neuloa. Ja taas palaamme tähän mun on/off-syndroomaani. Mähän sitten jumankauta neuloin! Vasemman puoleisen kuvan tuotokset syntyivät toisen lomaviikon aikana. 

Mut arvatkaa onko noiden lapasten peukkutilanne edelleen sama (yhdessä lapasessa on peukku). Ehkä ne tulee käyttöön mallia "vauva". En oikein tiedä montaa ihanampaa asiaa kuin se, että otettiin pojan kanssa lomalla löysät pois. Löhöttiin sohvalla, katsottiin Muumeja ja mä neuloin ja neuloin ja vielä vähän neuloin. Illalla vaihdoin vaan ohjelmaksi Breaking Badin. 

Vertailuksi, nyt tuota oikean puolesta neulosta olen puikotellut menemään sen samaisen viikon viikon... 

P.s. Sain ihka ekan sukkaparin valmiiksi (tätä ennen olen tehnyt yhdet vauvasukat kun odotin E:tä ja viime talvena yhden sukan, joka jäi yksinäiseksi). Ja hitsivieköön, se kantapää oli oikeasti ihan piisofkeik kun vähän panosti treenaamiseen. Tästä muuten juttua Kaisan blogissa, jossa hän siteerasi minua - minua. ;)

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Neulominen on kyllä mukava taito. kaikkea ihana olisi hauska tehdä, jos osaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tietty helppo sanoa, mut tosiaan sen taidon opetteleminen ei ole vaikeaa. Nykyään on youtube täynnä tosi hyviä opetusvideoita ja pelkästään aina oikein neuleellakin saa jo paljon aikaan. ;) Rohkeasti vaan kokeilemaan. :P

      Poista
  2. Mä niin odotan et saan tän käden kuntoon ja pääsen neulomaan. 1,5 kuukautta on pitkä aika odotella, varsinkin kun olin neulomisen innostuksen saanut takaisin edeltävänä iltana kun kaaduin. Mut elämä on! Vai miten se meni. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, joo tuli kyllä kaikinpuolin niin huonoon aikaan tuo kaatuminen. :( No sitä se on kyllä...

      Poista
  3. Vaikuttaa tosi kivalta! Jään ehdottomasti seuraamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu! Mäkin bongasin sut jostain kommenteista, mutta en vielä ehtinyt blogivisiitille. :)

      Poista

INSTAGRAM | @lindsonja

Uusimmat postaukset