Sunnuntaita

joulukuuta 07, 2014


Päivä on vasta puolessa, mutta pakko tulla hehkuttamaan miten ihana päivä! Koko aamun päässä on soinut Finlandia ja aamusta heti näyttäytyi aurinko. Hyvä valo ottaa vihdoin joulukorttikuvat. Niistä tuli ihan niin täydelliset kuin tuollaisella "pika-set-upilla" vaan voi. Juuri sopivan veikeät ja meidän näköiset. Jes! 

Nyt on isoin joulustressi pois alta. Eikä tuokaan muuten ollut stressi, mutta nämä viikonloppuaamut, jotka ovat olleet ainoa mahdollisuus ottaa kuvat, ovat olleet ihan myrsky-yön synkkiä. Yök. Nyt vähän sapuskaa mahan täytteeksi ja ulos lenkille.

Illemmalla taas lisää jouluaskarteluja.  Mä oon ihan pähkinöinä näistä jouluvalmisteluista! 

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Täällä ei näy valoa, mä en kestä enää tätä pimeyttä! Murr :D.

    Mutta huippua, että sait korttikuvat otettua, meillä jotain räpsyjä kans jo plakkarissa ja luulenpa, että niillä mennään. Ei se ole niin justiinsa :P.

    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin se oli hyvin hetkellistä. :/

      Joo, mä olen kyllä tosi tyytyväinen siihen kuvaan. Mutta eipä se tosiaan, mä itse tykkään muutenkin enemmän niistä kuvista, jotka ei oo niin yliaseteltuja ja rekvisoituja. :)

      Poista
  2. Meillä kanssa nuo korttikuvat ei oikein onnistuneet kun viime viikonloppuna niitä räpsittiin, neiti ei ollut hymytuulella. Mutta kun viikolla tulee niin äkkiä pimeä ettei auta sitten kun valita niistä mitä oli, mutta ei kai se niin vakavaa ole. Nyt kun ne kuvat tuli kotiin, niin en kyllä tykännyt niistä, vääränlainen tausta ja vääränlaiset koristeet. No mutta kortit niistä tehdään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että tää valon puute on vaikuttanut vähän kaikkien joulukorttikuviin kun moni on sanonut samaa. Mutta mun mielestä se kuva voi olla myös joku vanhempi, ei sen tarvitse välttämättä olla juuri joulun alla otettu. Kiva, että saitte kuitenkin jotain korttiaineeksi. ;)

      Poista

INSTAGRAM | @lindsonja

Uusimmat postaukset