Maanantaita ihmiset!

elokuuta 22, 2016

Mun elokuuhehkutukset meni ihan harakoille. Kesäkuukausi. Pyh. Takkikelit on täällä taas! Paitsi näissää meidän leveysasteen kesälämpötiloissa taitaa kyllä olla aina takkikeli. Tämä meidän pienin ei vaan meinaa arvostaa äidin hömpötyksiä. Syksyinen vaatehuuma on täällä taas! Vaatemerkeiltä tippuu uusia mallistoja samaa vauhtia laskevan lämpötilan kanssa.  


Jotain ehkä tulee uutenakin ostettua, mutta nyt hyvät mahdollisuudet myös kirppistelyyn. Takki on uudenveroisena fb-kirpulta ostettu ja minä olen siihen ultimaattisen ihastunut. Mutta joku muu ei.

Takin päälle laittaminen lamaannuttaa hänet täysin. Ei voi kävellä. Ei voi edes itkeä. Koska takki. Se on kai liian iso, liian kahiseva ja aivan liian keltainen, prkl!

Kuten jo instassa kuulutin. Jos maanantai olisi taapero, se olisi tällainen:


Vaan HänMän ei vielä aavistakaan, että pahempaa on luvassa.

Nimittäin haalarikausi!

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Auts, ilme kertoo kaiken. Ehkäpä se on se kahina, joka häiritsee lasta. Tai sitten joku muu juttu takissa. On nuo pienet niin söpöjä ilmeineen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. :D Mä luulen se on se kokonaisuus kun juuri oppinut kävelemään niin paksummat ulkovaatteet haittaavat.

      Poista
    2. Todellakin. :D Mä luulen se on se kokonaisuus kun juuri oppinut kävelemään niin paksummat ulkovaatteet haittaavat.

      Poista

INSTAGRAM | @lindsonja

Uusimmat postaukset